lørdag den 21. oktober 2017

Syv år siden jeg startede denne blog

Der er sket meget siden jeg startede denne blog helt tilbage i 2010. Det er blevet til en del indlæg med tanker om løst og fast fra hverdagen. Sågar en digtsamling og en masse inspiration, der stadig samles, og måske resulterer i nye udgivelser.


Man ved aldrig hvad morgendagen bringer, vel? :-)

Med knap 100 indlæg er det ikke den blog der har fået flest indlæg, men her på jubilæumsdagen vil jeg også straks nævne, at det for mig har været vigtigt, at det altid er noget relevant jeg deler. Jeg gider ikke bare skrive for at skrive. Der skal være noget guf at komme efter, for jeg ved, at de af jer, som har abonnement på RSS-feedet, forventer at få en ordentlig kvalitet.

Jeg kender det jo selv. Når man får ligegyldigt indhold, så er vejen til at melde fra aldrig lang. Så jeg håber, at de af jer, som læser med også værdsætter dette koncept for bloggen. Hvis du har særlige tanker om enkelte indlæg eller bloggen generelt, så husk, at kommentarfeltet ikke bider.

Din kommentar kan blive vigtig inspiration for nye artikler, og det gavner også din egen linkbuilding at deltage på forskellige blogs.

Rigtig god dag herfra. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar