mandag den 2. januar 2017

Et sjovt øjeblik

I går havde jeg en lidt morsom oplevelse, jeg ville dele med jer kære læsere. Det var, som bekendt, årets første dag i går, og jeg var gået i seng lidt over kl. 4 om morgenen, og var stået op mellem 12 og kvart over 12. En stille første dag på året 2017, med andre ord... :-)


Jeg hyggede lidt med diverse mails, god kaffe, alt sammen i et behageligt tempo, hvor man virkelig fik lov til at nyde dagen.

Jeg valgte derefter at blive studset, og alt gik fint. Håret på toppen og flere andre steder blev klaret. Nu var det tid til bad...

Så står jeg pludselig inde i bruseren og sæber mig ind, og nyder varmen fra vandet, da jeg kommer i tanke om, at jeg havde glemt at blive barberet. Kender du den slags sjove situationer? :-)

Jeg kunne ikke andet end smile ad situationen. Alt var perfekt, og så var der da naturligvis lige én ting jeg ikke havde husket. Hvis du har prøvet noget lignende, så smid gerne en kommentar.

Godt nytår - håber på masser af sjove øjeblikke. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar